donderdag 16 februari 2012

Liebster Blog Award

Gisteren kreeg ik deze award. Dank je wel Cindy, ik ben er erg blij mee.

Gekregen Award

Deze award is een soort kettingbrief onder bloggers. Het heeft tot doel om blogs met minder dan 200 volgers onder de aandacht te brengen. Je krijgt de award van een collega blogger die jouw blog de moeite waard vind en je extra aandacht wil geven.

De regels:
- Zet de award op je blog.
- Vermeld de gever van de award, natuurlijk met link.
- Geef, als je dit wilt, de award door aan 5 bloggers van jouw keuze. Dit doe je door hun blog met link te vermelden.

Ik heb, in willekeurige volgorde, de volgende keuze gemaakt:

Heidi's Design
Small Things of Crochet
Handmade by Jolanda
Zo maar een dag
Freubelblog

Gefeliciteerd meiden.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

4 opmerkingen:

  1. Vera, wat leuk dat je mij een Award hebt gegeven. Ik ben er heel blij mee. Ik zet het zeker op mijn blog en ga op zoek naar 5 andere, wat wel heel moeilijk is want er zijn zoveel leuke blog's.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik voel me vereerd! Ga het zo plaatsen op mijn blog en op zoek naar 5 andere bloggers!
    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat lief dat ik de award heb gekregen.
    ga de award op me blog plaatsen en ook 5 blogs uitzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh my God! My first award!
    I am very very happy!

    Vera thank you for choosing me!
    Now I must choose 5 blogs ... difficult! =)

    Kisses, kisses and thanks!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.