zondag 5 april 2020

West-Friese stalletjes

Op Facebook is er een groep: West-Friese stalletjes langs de weg. Ik ging eens kijken op deze pagina en heb me aangemeld als lid. Omdat de markten voor mij nu helemaal stil liggen wordt mijn voorraad jam niet minder en dus bedacht ik om de kar aan de weg te gaan zetten en op de pagina een foto met tekst waarin adres vermeld staat te plaatsen.

Ik werd opgenomen op de kaart zodat ik te vinden zou kunnen zijn.
De kaart is te vinden op: verkoopstalletjes. Neem hier maar eens een kijkje, dan zul je zien dat er veel te koop is langs de weg.

Gisteren waren de mensen nog druk in en om huis en verkocht ik niets, maar vandaag ging het lekker. Zelfs iemand uit Den Helder die een ronde aan het rijden was om stalletjes af te gaan, zo leuk!

De kar staat voorlopig ieder dag aan de weg, we kunnen en mogen voorlopig toch nergens heen.
Ben je toevallig in de buurt, kom kijken voor een lekker potje jam.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

4 opmerkingen:

  1. Dat is een leuk initiatief, ik hoop dat de verkoop hierdoor toch nog lekker zal gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee. Jammer dat west friesland zo ver weg is. Het doet mij denken aan de verkoopstalletjes met bloemen, ik ga de bollenvelden wel missen dit jaar. Hopelijk blijf je goed verkopen. Leuk hoor.
    Fijne maandag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk karretje heb je daar staan! Ik hoop dat je goed verkoopt...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit en wat een super goed idee :)
    Als je afstand houd van elkaar, dan kan het best :)
    Goede verkoop en gezellig om zo toch een praatje te kunnen maken :)
    Groetjes en fijne paasdagen, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.