zaterdag 30 september 2017

Herfst

Ik hou van de seizoenen. Ieder seizoen heeft iets. Ik zou het niet willen missen.

Zo is de herfst het seizoen van de warme kleuren. De kleuren die mijn favoriet zijn.
De natuur geeft de laatste vruchten om daarna in ruststand te gaan, de avonden worden weer langer.
De tijd van gierende wind om het huis, regen die tegen de ramen slaat. Dit is allemaal niet leuk als je er door moet, maar heeft wel iets als ik lekker thuis aan de hobbytafel zit.

Ik ben weer begonnen aan vilten seizoenletters. HOME in herfstsfeer.

Vandaag heb ik de M gemaakt. Zo leuk met die fleurige pompoenen.


De H en de O maakte ik al eerder



De E ligt geknipt klaar. Hier komt een egel op met herstbladeren.

Fijne zondag.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

5 opmerkingen:

  1. Jaahhhh, daar is de "M"! En wat is hij mooi geworden! Echt herfstachtig, heel gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt "op en top" herfst!!
    Zo leuk, die pompoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig handwerkje! Heel mooi geworden al..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan. Schitterend die kleuren!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk heb je dat gemaakt Vera. Ja en de herfst heeft ook mooie kanten...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.