vrijdag 7 juli 2017

Sleutelhangers

Jee wat vliegt de tijd. Het is al weer bijna 2 weken geleden dat ik hier iets postte.

Nu is het wel zo dat ik ook weinig heb om te laten zien.
De haakdip duurt maar en duurt maar.
Af en toe komt er een kleinigheidje uit mijn vingers.

Ik ben de voorraad sleutelhangers maar eens aan gaan vullen.
Hiervoor zocht ik patroontjes die simpel zijn en waar ik geen losse onderdeeltjes heb die ik aan elkaar moet zetten, want dan blijft het weer liggen.

Struinen op pinterest dus maar.

Dit kwam ik tegen en maakte ik:

IJsjes, met dit warme weer altijd leuk.


Ook lekker als het warm is, schijf watermeloen.


En tot slot op en top Hollands, klompjes.


Maar eens verder zoeken of ik nog meer kan vinden.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

5 opmerkingen:

  1. Super leuke sleutelhangers ...
    Voor mij mag het een ijsje pistache zijn ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk Vera, vooral de ijsjes...yummie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn heel leuke sleutelhangers! Leuke hebbedingetjes om cadeau te geven, maar kun je natuurlijk ook jezelf cadeau doen ;-) Ik vind ze ook altijd zo gezellig staan op een kraam, die gaan vast als warme broodjes op jje volgende markt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach hier dipt het ook regelmatig hoor. Zie ik je donderdag bij het haakcafe?

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor al die sleutelhangers.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.