maandag 27 februari 2017

Eendje en chutney

Begin vorige week was het heerlijk weer. Veel buiten bezig geweest en een flinke snoeiklus geklaard. Voor woensdag werd er storm voorspeld en dan weten we het hier in West-Friesland wel, het kan dan flink spoken. Heerlijk weer om met de kachel aan, een kopje thee met wat lekkers aan het handwerken te gaan.
Ik ben met meerdere dingen bezig, maar alles is nog net niet af.
Wel dit leuke eendje. Hij heeft een matrozenpetje op.

En een sjaaltje om met een mooie matrozenflap eraan.

Ik haakte deze in een frisse lentekleur. Lekker haken met dat sombere weer.
Het patroon komt uit het boekje Zoomigurumi deel 1.

Ook maakte ik chutney: Perenchutney met stukjes walnoot. Heerlijk bij een stukje oude kaas.

Nu gauw verder met de andere haaksels, met vilt en in de keuken.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

3 opmerkingen:

  1. Schattig eendje!
    Chutney... Moet ik misschien ook eens proberen te maken. Tot nu toe nog nooit gedaan en ik moet eerlijk zeggen, ik kan me de laatste keer dat ik überhaupt chutney heb gegeten niet herinneren...
    Maar het klinkt zo heeeerlijk!!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotje is dat eendje!
    Hmmmmmm, dat zijn enkele van mijn favorieten in een potje, jammie! Zal ook erg lekker zijn op een toastje met brie. Oh, ik kan het al bijna proeven als ik er aan denk, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een lief kuikentje en dat petje erbij is ook zo schattig.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.