zondag 18 december 2016

Kerstmarkt en laatste decoratie

De Kerstmarkt in Aartswoud van vorig weekend was een groot succes.
Ik had een mooi vitrinekast tot mijn beschikking voor de ami's.
De engeltjes vlogen weg en zaterdag waren ze al op. Ik had er nog veel meer moeten maken.
Volgend jaar maar weer, ik ben er nu klaar mee.

Ik heb nog wel een leuk rendierhoofdje gehaakt.
Het patroon vond ik op internet. De geweitjes komen bij de Action vandaan. In de schuur vond ik nog een mooi plankje waar ik het hoofd opgelijmd heb. Een sfeervolle kerstdecoratie zo.

Na alles opgeruimd te hebben kon ik uitkijken naar een paar dagen bijkomen in de omgeving van Valkenburg. We hebben genoten van de kerstsfeer aldaar en door het aangename weer hebben we 's middags lekker op terrasjes onder heaters een drankje kunnen drinken.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

1 opmerking:

  1. Wat fijn dat de markt zo goed is gelopen altijd leuk als je werk gewaardeerd wordt. Ik moet zeggen het ziet er ook prachtig en sfeervol uit. Hele fijne feestdagen.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.