zaterdag 18 juni 2016

Pita de bungel

Afgelopen zondag stond ik met mijn spulletjes in Obdam. Een hele gezellige markt met, niet onbelangrijk, veel aanloop en goede verkoop.

Een tijd geleden maakte ik Pita de Muis, een gratis patroon van Grietje Karwietje en hier te vinden.
Ze hing aan een rekje samen met de bungels uit het boekje "Bungelknuffels haken".
Een klant stond te kijken en wilde graag de muis maar dan met de armpjes en beentjes van de bungels. In het boekje staat ook een muis, maar deze heeft ook geen gevulde handjes en voetjes. Dus combineerde ik beide patronen en hier is ze: Pita de bungel.

Dit is de muis die aan het rekje hing.

Ik moet zeggen dat ik de bovenste ook veel leuker vind.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

4 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige muis is het geworden, fijn dat je een leuke zondag hebt gehad :) groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa!!! Deze bungelmuis is nog leuker! Zullen er nog meer aan het rekje bungelen op de volgende markt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inderdaad, de bungelmuis is het leukst

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat erg leuk die bungel voetjes en armen. Kan prima...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.