vrijdag 18 maart 2016

Klaar met de winter

Home in wintersfeer is af en dat komt goed uit want ik ben ook klaar met de winter.
Gisteren genoten van het lekkere zonnetje. Buiten in een luw hoekje heerlijk zitten haken.

Maar goed, de vilten winter.
De laatste letter, de E, vind ik erg leuk geworden.
Maar wat zie ik nu? De sneeuwman houdt de bezem wel heel raar vast hihi.

En zo ziet HOME in wintersfeer en in zijn geheel uit. En nu zit de bezem beter.

Het was erg leuk om te maken en ik ga nu verder met HOME in lentesfeer.

Maar eerst een paasei met Josefien erop. Dit viltpakketje won ik bij een give away op Facebook.
Past vast goed in de paastakken die ik bij de buren haalde en die een mooi plekje op mijn hobbytafel gaan krijgen. En dan nog even speuren op Pinterest naar nog wat andere paashangers.

Nu houden we een lekker rustig weekend. De voorbereidingen voor de kapschuur zijn klaar. De spieren kunnen weer een beetje tot rust komen, die hebben het zwaar te verduren gehad de laatste tijd.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

4 opmerkingen:

  1. Wat is dat mooi geworden. De lentesfeer zal ook wel heel mooi worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi winters plaatje Vera ...
    Volgende kerst wordt dit genieten ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is prachtig!! Je zou bijna wensen dat het weer gezellig winter werd... maar nee hoor!! Blij dat je aan de lente begint, mooi op tijd! Als dat ook zo schitterend mooi gaat worden...Echt geweldig!
    Fijn weekend,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa!!! Helemaal leuk, Vera! Dat heb je heel mooi gedaan! De lente letters worden vast ook prachtig!
    Heerlijk dat je nu klaar bent in de tuin, weer een zorg minder :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.