zondag 29 november 2015

Kerstmuisengel

Gisteren heb ik weer een workshop gedaan. Deze keer bij de Quiltmuis in Oosthuizen.
Het was een verrassingsworkshop. Dat weerhield me in eerste instantie om me aan te melden. Ik wil graag van te voren weten wat er gemaakt wordt, daar ik niet alles leuk vind. Maar dit durfde ik aan omdat ik bij Blauw Ruitje had gezien wat het ging worden. Erg hè, hihihi.

Er was keuze in groen en rood en ik ging voor de rode. En dit is het geworden.

Is het geen schatje??

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

8 opmerkingen:

  1. Ahhh... Jij hebt ook al zo'n schatje gemaakt... Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad een schatje!
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, jij bent erg!!!! (Hi hi, ik zou ook van te voren willen weten wat er gemaakt gaat worden hoor)

    Het is inderdaad een schatje en ik denk dat rood het mooiste is.
    Zet haar maar gauw op een mooi plekje in je kamer, kun je er fijn van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een workshop is altijd leuk. Maar een verrassingsworkshop?? Ook ik zou eerst willen weten wat er gemaakt gaat worden (schaam :-)
    Het muisje is een plaatje geworden, wat een leuk patroon!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt groot gelijk dat je dat van te voren wilt weten. Deze muis is in ieder geval erg leuk geworden! Knap dat je haar al helemaal af hebt, je hebt goed je best gedaan zeg! Volgens mij zit ze (of is het toch een hij?) Daar wel erg lekker :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is zeker een schatje. Dat was anders ook een goede gok geweest. Want deze is gewoon leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.