donderdag 17 september 2015

Mozaïek vogeltje

Afgelopen zondag stond ik op de Ambachtendag bij de Museumboerderij West Frisia in Hoogwoud.
Ik had een leuk klein kraampje voor de jams, chutneys etc.

Daarnaast heb ik een demonstratie glasmozaïek gegeven.
Ik heb dit al weer een tijdje niet meer gedaan, maar zag op Pinterest regelmatig leuke dingen voorbij komen, waaronder vogeltjes.
Dit leek me wel leuk om te doen en het is misschien ook wel een leuk idee voor een workshop.

Manlief zaagde voor me en ik zette met potlood de contouren erop.

Thuis vooraf de rand erop gemaakt zodat die al vast zou zitten.

Tijdens de demonstratie een kant van het vogeltje gedeeltelijk ingevuld.

Verder kwam ik niet, het was gezellig druk met veel geïnteresseerde mensen.
Het vogeltje ga ik nu thuis afmaken. Deze dag inspireerde me wel weer om het mozaïek ook weer op te gaan pakken.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

6 opmerkingen:

  1. Dat lijkt mij ook ergleuk om te doen. Misschien ook maar een cursus volgen...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je vogel ,ik heb er ook net drie weer klaar ,wel weer heel anders ,mozaiek is erg leuk en kan op vele manieren dat vind ik er juist zo leuk aan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om hier een demonstratie in te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh hoe lief, dat vogeltje !! Ik ben benieuwd om 'm volledig te zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En dan had je nog veel meer prachtig mozaiekwerk bij je, echte kunstwerken! Dit vogeltje vond ik ook erg leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was een leuke markt. Enne wanneer is je tafeltje af? groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.