maandag 2 september 2013

Teckeltje en bungels

Helaas zit onze vakantie er weer op. We hebben genoten en moeten er weer een tijdje op teren.
Nu maar proberen het gevoel zo lang mogelijk vast te houden, maar dat zal niet meevallen. Terug in het dagelijkse ritme ben je dat toch zo weer kwijt.

Ik heb niet echt veel gedaan in de vakantie, maar toch is er nog wel iets afgekomen.
Overal zie ik teckeltjes voorbij komen, de hoogste tijd om er ook maar eens eentje te maken.
Dit is een kleurvariant van Sam, een patroontje van Stip & HAAK.
Erg leuk om te maken en zo komen ook de restjes weer eens op.


Met de bungelknuffels ga ik nog even door. Deze 2 zijn ook al weer zo leuk geworden.






















De giraf ben ik al weer kwijt. Ik heb er een sleutelhanger aan gemaakt en die bungelt nu lekker aan een tas.

Ik ga nu jullie blogs lezen en langzaamaan ook weer reageren. Ik heb veel leuke dingen voorbij zien komen en wil jullie dat ook laten weten in een reactie.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

5 opmerkingen:

  1. Ja die teckels blijven leuk, heb de kleine versie nog niet gemaakt. Die sleutelhangers zie ik ook steeds voorbij komen zijn toch wel heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke knuffels weer! Gelukkig is je duim weer genezen, dat kan echt lelijk zeer doen.
    Ik heb afgelopen zaterdag op de jaarmarkt van Blokker nog gekeken of ik je ergens zag met een kraam (ik was er voor het eerst eens heen gegaan), maar ik heb je er niet ontdekt. Was je nog met vakantie of heb ik je gewoon niet gezien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik sta nooit op jaarmarkten. Mensen zijn daar vaak op koopjes uit en daar doe ik niet aan mee. Het klopt dus dat je me niet gezien hebt. Wel jammer, was leuk geweest je eens in levende lijve te zien.

      Verwijderen
  3. Ze zijn leuk geworden zeg!
    Het teckeltje staat ook op mijn lijstje van nog ooit te haken!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh die teckels ... die zijn en blijven leuk!!!!
    En met bungelt zit je ook altijd goed hihihihi
    Hou dat vakantiegevoel maar zo lang mogelijke vast hoor meis! Gewoon gezond verzet ... voor je het weet is alles weer gewoon de orde van de dag en is de vakantie een herinnering (weet er alles van hahahahaha)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.