maandag 28 januari 2013

Aapje en trolletje

Ik ben mijn voorraad weer flink aan het aanvullen met nog niet eerder gemaakte ami's

Dit aapje komt het uit het boekje "Zoomigurumi". Erg leuk om te maken en het is een schatje al zeg ik het zelf.

Dit grappige trolletje komt uit het boekje "Amigurumi & Forest Friends"  Een best bewerkelijk dingetje met veel kleine onderdeeltjes. Het geheel is nog geen 9 cm hoog (ter vergelijking, het aapje is 13 cm). Ik heb hem dan ook regelmatig aan de kant gelegd omdat ik er geen zin in had. Hij heeft ook nog een staartje, helaas niet te zien op de foto.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

10 opmerkingen:

  1. Ik had het patroontje van het trolletje al zitten te bestuderen .... en jaaaaa toen dacht ik al dat kan wel eens priegelen worden hihihihi

    Maar hij is wel heeeeeel schattig hoor meis!
    Enne aapie ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een heel schattig trolletje. Ik heb het boekje ook en er staan heel veel leuke dingen in. Dat aapje is ook een lieverdje. Je hebt weer hard gewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze allebei heel schattig en goed gelukt; goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow ik vind ze beide super leuk zeg
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het grappige trolletje is zo schattig!!!
    Zo prachtig gemaakt, een dikke pluim voor jou Vera!
    Nog een fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn allebei leuk geworden, maar dat aapje vind ik zo schattig! Hij heeft een heel mooi gezichtje. Volgens mij zijn het wel heel goede patronen, in dat boekje!

    Groetjes

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. owwww dat trolletje is ook megaaa lief ♥♥♥..wat een gepruts zeg mega knap van je!!!! je apie is ook een schatje

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn wel supercute allebei!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke gehaakte knuffeltjes,kleine creaties zijn vaak moeilijker,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. je hebt weer leuke dingetjes gemaakt. zo'n trolletje vind ik ook altijd wel schattig ondanks dat ze er meestal een beetje raar uit zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.