vrijdag 25 november 2011

Mozaïek demonstratie

Gisteren was er een seniorendag in de gemeente waar ik woon, een gezellige dag voor de ouderen. De dag stond in het teken van hobby en verzamelen. Ik heb 2 tafels ingericht met glasmozaïek.











Graag wilde de organisatie dat ik het mozaïeken zou demonstreren.
Ik ben begonnen met een rand in een dienblad te maken, maar doordat het zo gezellig druk was ben ik niet echt opgeschoten. Je zou het op de foto niet zeggen, maar het blad is echt vierkant. Wat ik in het midden ga maken weet ik nog niet, ben druk met de kerst, dus het zal wel januari worden voor ik hier weer mee verder ga.

Het was een geslaagde dag met veel geïnteresseerde mensen.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.