maandag 12 februari 2018

Eend Freddie

Onlangs schreef ik me in voor de nieuwsbrief van Dani's Creaties.
Haar ontwerpen zijn erg leuk. Ik maakte voor de kerst Rudi, klik hier.
Ook voor de Pasen komt er weer een leuke CAL aan van haar, die ik ook zeker ga maken.

Leuk bijkomstigheid van het inschrijven voor de nieuwsbrief was dat ze 5x een patroon verlootte onder de inschrijvingen. Tot mijn grote verrassing zag ik mijn naam erbij staan.
Het was moeilijk kiezen, maar de eend sprong er voor mij toch echt uit.

En dit is Freddie.


Het is toch een schatje. Wellicht ga ik nog een vriendinnetje voor hem maken.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

6 opmerkingen:

  1. Hallo Vera,
    Wat een lieverd, ik geloof dat ik hem al op IG voorbij zag komen, ik snap dat je voor Freddie koos, hij is echt super leuk. Fijne dag, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bofferd ben jij! En Freddie laat zien dat de lente er aan komt...\
    Wat een gave eend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Freddie is super leuk! Lekker eigenwijs omdat hij anders is dan de meeste amigurumi.
    Je hebt hem weer prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bofkont, leuk dat je gewonnen hebt. Ben benieuwd naar de paascal.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was een leuke verrassing. Wat een vrolijke eend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met het gewonnen patroon is het een lief dotje jouw eendje ...
    Fijne Valentijnsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.