woensdag 18 oktober 2017

Wintermarkt



Zondag 5 november is de jaarlijkse Creatieve Wintermarkt in Obdam.


Een gezellige markt met alleen hobbyisten die hun produkten verkopen.

Ik sta hier met mijn lekkere gevulde potjes, de mochila tassen en sjaals etc voor de winter. Maar natuurlijk ook met handgemaakte kerstdecoraties. Ik ben dus weer druk bezig met het haken van engeltjes.

De eerste zijn klaar. Ik kon na deze even niet verder, de houten kralen waren op. Inmiddels is de voorraad weer aangevuld en er liggen er nu al meer in de schaal.


Vorig jaar had ik ze ook mee, maar veel te weinig. Nu maar hopen dat de mensen die vorig jaar misgrepen er nu ook weer zijn en alsnog mijn engeltjes willen.

Dit is voor mij de laatste markt van dit jaar. Het is privé een hectisch jaar geweest en ik wil het de laatste 2 maanden van dit jaar even rustig aan doen. Tijd voor onszelf om leuke dingen te doen en misschien een kerstmarkt weer eens van de andere kant bekijken.

Haken blijf ik natuurlijk wel en ik ga ook geen blogpauze inlassen.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

5 opmerkingen:

  1. Dat is al een aardige voorraad, maar ik weet hoe snel het vorig jaar ging ;-) Hel veel succes en gezelligheid alvast gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat zijn ze leuk ik hoop dat het een fijne dag word.
    En dat je genoeg voorraad bij je heb.
    Groetjes Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn ook schatjes die engeltjes. Een vriendin heeft een verrassingsuitje voor me op 5 november. De markt in Obdam is een van de dingen die ik denk dat ze bedacht zou kunnen hebben. Ik ben benieuwd. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die engeltjes blijven heel heel erg leuk!!
    Succes op de markt en daarna lekker even geen druk van "iets moeten" ook fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie zijn vroeg met de markt! Het is altijd afwachten wat er nù weer in trek is...
    Maar ik hoop dat je al je gemaakte creaties verkoopt en met succes op de markt terug ziet. En eens even rustig aan doen is heerlijk! Je hebt groot gelijk..
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.