woensdag 11 oktober 2017

Aap Bengel

Ik ben 's avonds weer lekker aan het haken.
Ik vind sommige patronen van Stip & HAAK erg leuk.
Ik heb er al een aantal gemaakt: Muis Pien, Olifant Otto, Varken Viola en Kip Katrien.

Omdat ik wel weer eens een aap wilde maken, ben ik voor Aap Bengel gegaan.
Hij is erg leuk om te maken. Ik koos voor een bruine aap met een blauwe broek.


In de bak ligt de volgende in de maak. Bengel wilde een vriendje en wat doe je dan? Katoen bij elkaar zoeken en aan de volgende beginnen. Dit gaat Beer Bram worden.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

8 opmerkingen:

  1. Ja, het is echt weer tijd om lekker te haken of te breien! In de zomer ben je nog wel eens in de tuin bezig 's avonds, maar nu is het al vroeg donker.
    De beestjes van Stip&Haak zijn zeker leuk! En je kunt er geen genoeg van krijgen...
    Bengel en Bram worden vast maatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje!!
    Mooie broek ook, past goed bij zijn eigenwijze koppiešŸ˜

    Heerlijk he, dat haken 's avonds, ik ben ook weer zo lekker bezig.
    Ga maar gauw verder met je beer, ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat blauw staat heel pittig bij het bruin. Het is een knappe aap geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd :) lekker bezig :)
    Ik denk erover om de papegaai te gaan haken :)
    Groetjes en veel haakplezier, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi ... wat een leuke aap. Mooie kleurtjes.

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een dotje van een kanjer ...
    Fijne donderdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is zo'n leukerd! Echt eentje die wel in is voor een apestreek, maar ook voor een knuffel :-) Gezellig als beer Bram met hem mag speken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer heel fraai geworden. Leuk! groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.