donderdag 10 augustus 2017

Kleine potjes jam

Het afgelopen weekend kreeg ik een hele leuke bestelling.
Als bedankje voor een bruiloft mag ik 110 potjes jam maken.

De eerste potjes zijn gevuld.


En de "aangepaste" etiketjes en de doekjes zitten er op.
Op de achterkant zit ook nog een etiketje, maar die kan ik niet laten zien.


Ik heb 8 verschillende doekjes en ga dan ook 8 verschillende smaken jam maken. Voor vandaag staat de aardbeienjam op het programma en dan moet ik wachten tot mijn bestelling van potjes binnenkomt, ik ben door mijn voorraad heen.

De potjes die ik teveel maak gaan mee naar de markten.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

4 opmerkingen:

  1. Dat is een heel leuke bestelling :-) Het ziet er al prachtig uit met die gezellige stofjes en mooie etiketten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi om zo'n bestelling te mogen maken.
    Succes met het maken van de jam. Deze potjes zien er in ieder geval erg leuk uit!

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw, dat zijn leuke bestellingen om te mogen maken.
    En wat ziet het er gezellig uit zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee :) Veel succes met je besteling, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.