zaterdag 24 juni 2017

Nieuw patroon in verkoop

Eindelijk is de mochilatas met de vogeltjes helemaal af.
Foto is met watermerk, zodat zichtbaar is dat er copyright op rust.


Het patroon was al voor het grootste gedeelte uitgeschreven, maar de laatste foto moest nog gemaakt worden. Door omstandigheden doe ik erg weinig de laatste tijd, de tijd en energie ontbreken. Het laatste klusje, het afmaken van de schouderband, bleef liggen. Gisteren me er toe gezet het even te doen. Morgen sta ik op de hobbymarkt in Wervershoof en deze tas hoort daar toch ook echt bij.

Het patroon is nu ook klaar en is te koop. Bij interesse kun je me een mailtje sturen. Je krijgt dan van mij door hoe je het bestellen kunt.
Ik ben nog aan het overwegen een Etsy shop te openen, of een eigen webwinkel te beginnen, maar zover is het nog niet, dus nu nog per mail.
Hier kan de mail naar toe: info@verashomemade.nl

Ook nog even kort wat tuinnieuws.
Het appelpitje heeft het niet gered. Ik was er al bang voor. Nu hoef ik ook niet echt nog een appelboom erbij, we hebben er al 3, maar het was toch een leuke uitdaging om te kijken of het zou lukken: niet dus.

Ook de zonnebloemzaden die ik kreeg van Juffrouw Ooievaar doen het niet geweldig. Dit ligt niet aan de zaden, maar aan mij. Ze staan in veel te kleine potjes en moeten verpoot worden. Maar ze hebben ook erg veel last van de straffe wind die hier kan waaien. Sorry Anita, dat ik er zo slecht voor gezorgd heb.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

6 opmerkingen:

  1. Je tas is zo mooi! Veel succes met de verkoop van het patroon!
    Jammer van het appelboompje, het was leuk geweest als hij het gered had.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tas is het geworden. Ik vind de vogels echt schitterend. Als ik me er ook ooit aan ga wagen stuur ik je een berichtje.
    Gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie tas is dit.
    Zo leuk, met die vogeltjes erop.
    Succes met de verkoop en vooral ook veel,plezier op de hobbymarkt.

    Oh en wat jammer van je appelpitje........het arme ding heeft wel zijn best gedaan vind ik.
    En zonnebloemen moet je inderdaad wel even tijd voor hebben.
    Als je het gauw gauw gaat doen likt het niet.
    Wie weet volgend jaar?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heb je al eens overwogen om het via ravelry te verkopen? Volgens mij is dat echt de makkelijkste manier. Verder is het ook een heel leuke community om lid van te zijn...

    groetjes,

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige tas is dat geworden. Erg mooi.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geeft toch niets, kan gebeuren :) er zijn ergere dingen zeg ik altijd maar. Je tas is prachtig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.