dinsdag 23 mei 2017

Moeder in zonnetje

Het handwerken heb ik niet van een vreemde. Allebei mijn oma's handwerkten en ook mijn moeder was en is een verwoed handwerkster. Als kind naaide ze mijn kleren, breide truien voor me en borduurde veel.
Inmiddels is ze de 80 ruim gepasseerd, maar ze handwerkt nog steeds.
Eén keer in de week gaat ze een paar uurtjes breien met een aantal dames.
De leidster stuurde me gisteren deze foto:


Deze heeft ze recent gemaakt. Ik ben trots op haar dat ze dit nog kan maken.
Ik heb deze foto al op Facebook geplaatst, maar zou het leuk vinden als jullie ook hier nog een reactie zouden willen plaatsen. Ze leest mijn blog en de reacties.

Ik ga nu gauw verder met een vlinder. Morgen heb ik een markt en ik wil deze nog even af hebben. Dat is ook het enige wat ik de laatste tijd gedaan heb. Ik zal hem de volgende keer laten zien.
En ik kreeg vandaag ook nog leuke post, maar ook daarover de volgende keer meer.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

5 opmerkingen:

  1. Wat een schattig babyvestje, zo mooi gebreid ook :)
    Ik snap dat je trots bent op je moeder, fijn dat je moeder nog met een aantal dames breit, een leuk uitje en ze is onder de mensen en dat is o zo belangrijk. Succes morgen en groetjes voor jou en je moeder, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig vestje heel mooi gebreid.
    Fijn dat je moeder dat nog steeds kan en gezellig met een aantal dames ook heerlijk handwerken.
    Succes morgen en een dikke pluim voor je moeder.
    Groetjes Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi babyvestje heeft je moeder gemaakt. Heel erg fijn dat ze nog kan handwerken en er plezier aan beleefd. Dikke pluim voor haar. Succes met je markt en ik vindt dat je erg mooie dingen maakt. Ben een stille lezer van je blog.
    Groet Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi babyvestje met een leuk motief. Zijn het nou steretjes erop? Leuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, zo'n schattig vestje en het is zo super netjes gebreid! Heel terecht dat je trots op je moeder bent! Zo gezellig dat ze naar een handwerkclubje gaat, hopelijk mag ze daar nog lang van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.