dinsdag 28 maart 2017

Roerige tijden

Het zijn roerige tijden voor me en ik ben dan ook weinig in blogland te vinden.
Zoals jullie weten laat ik weinig over mijn privé leven los en ook nu zal ik dat niet doen.
Vergeef me dat ik jullie blogs even niet lees en niet reageer. Hopelijk kan ik het snel weer oppakken.

Af en toe doe ik nog wel wat en ik ben begonnen aan een nieuwe mochila.
De bodem is er en het is weer mooi plat. Nu de hoogte in.

Het patroon is een eigen ontwerp. Het heeft 4 kleuren en ik gebruik een extra draad als meeloopdraad voor de stevigheid. De zijkant gaan jullie misschien wel herkennen. ik heb het al eens eerder gebruikt voor een grotere tas. Dit keer wordt het een kleinere. Het patroon heeft 168 steken.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

5 opmerkingen:

  1. Ik vind het er nu al prachtig uitzien, dat wordt weer een supermooie tas!
    Sterkte meis, met alle ongewenste zaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren lekker fris ook. Sterkt met wat je bezig houd, ik hoop voor een oplossing.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt weer een mooie!
    Veel sterkte!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleuren en een prachtig patroon tot nu toe.
    En inderdaad, het ligt heel mooi plat.

    Sterkte met wat je bezig houdt, pas goed op jezelf.
    Lieve groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.