maandag 5 december 2016

Voor de kerstmarkt

Het bloggen schiet er een beetje bij in.
Ben erg druk, zowel privé als met haken.
Vergeet ook steeds een foto te maken en het is al ze vroeg donker.

Maar nu toch even tijd gemaakt om weer wat te laten zien.

Allereerst een heel engelenkoor gehaakt. Dit zijn echt de laatste voor dit jaar. Kralen zijn op.

Verder haakte ik deze leuke kransjes. Patroon is een ontwerp van Handmade by Ann. Erg leuk om te maken. Maar bij deze 9 blijft het, heb geen armbandjes meer om te omhaken.
Dit alles is te zien tijdens Aartswoud in Kerstsfeer op 10 en 11 december. Ik mag dit jaar daar ook staan en ben in de kerk te vinden. Wie weet tot ziens.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

7 opmerkingen:

  1. Sfeervolle mooie kerstdecoratie ...
    Veel pleziermet de voorbereiding van je kerstmarkt ...
    En een goede verkoop ...
    Fijne start van de week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je weer mooi gemaakt, heel veel succes met de verkoop :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die kransjes zijn ook leuk!
    Heel veel succes, ik hoop dat je de engeltjes de kerk uit ziet vliegen XD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Straks kan je geen engeltje meer zien.... maar zijn wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben helemaal verliefd op die engeltjes.
    En je rondjes......heb ik ook eens gemaakt, heel leuk, zo met die kerstbal erin. (zelf heb ik er een foto achter gedaan.)
    Ben benieuwd naar het resultaat van je verkoop, ik denk dat je zo goed als leeg verkocht bent....., nou? Heb ik het goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. da's ook een leuk idee: 3 ringetjes onder elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super sweet! The angels as well as the wreaths. I hope you had much success on the market! Greetings, Nata

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.