woensdag 19 oktober 2016

Diverse viltfiguurtjes

De avonden zijn weer langer en dat betekent dat ik weer lekker aan de tafel zit te knutselen.

Vorig jaar maakte ik dit leuke berenhangertje.
Het was er één uit een pakketje van 2 en ze horen eigenlijk op het uiteinde van een potlood te zitten, maar dat vind ik niet leuk. Ik maakte er een hangertje van en het heeft op de houten kerstboom gehangen.

Toen ik de spullen voor het atelier bij elkaar aan het zoeken was, kwam ik het pakketje weer tegen en ook 2 houten harten met sterretjes die in ooit eens bij de Action gekocht heb.

Ik heb het tweede hangertje ook gemaakt en op het hart gemaakt en het is dit geworden. Ik ben er heel blij mee.

Ook maakte ik uit de serie boerderijdieren van De Witte Engel het schaap

En de eend.
Ook deze zijn weer erg leuk geworden.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

5 opmerkingen:

  1. Ah, ze zijn super schattig! En in het echt nog gaver, want dat zie je hoe mooi ze gemaakt zijn. Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk. Met vilt werken is erg leuk om te doen..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, die snoet van de eend is geweldig! Het schaapje is ook zo lief!
    En die beertjes... Ik krijg zin om ook eens wat met vilt te doen..
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn zeker heel leuk! Mocht je zin hebben om meer te vilten voor kerst, dan kun je meedoen met mijn Felt Along op mijn blog.
    Groetjes,
    Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om zo te knutselen!!
    Ik vind vooral de beertjes heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.