zaterdag 9 juli 2016

Kleine verbouwing

En zo zijn er weer 2 weken voorbij en hebben jullie weer niets van me gehoord.
En dat komt gewoon omdat ik weinig heb om te laten zien.
Van 's avonds haken komt er niet zoveel omdat we de detectivemaand op tv volgen.
Overdag met andere dingen bezig.

Zo moest afgelopen week de garage grotendeels leeg gehaald worden.
Ik wilde graag een ruimte om mijn voorraden mooi uit te stallen, zodat als er iemand komt voor het een of ander alles mooi opgesteld staat en het voor mij makkelijker is om alles bij elkaar te zoeken voor de markten. Nu staat overal wat. Maar daarvoor moest er wel een kleine verbouwing plaats vinden.
De automatische roldeur van de garage moest eruit. De garage gebruiken we toch niet voor de auto en die deur neemt binnen veel ruimte in beslag.
Hiervoor in de plaats wilden we een groot kozijn met een deur en raam.
De aannemer heeft het mooi aan laten sluiten op het huis en dit is het resultaat.

Ook nog even hoe het voor die tijd was.

Alles moet nog geschilderd geworden, maar dat kan mooi in de verloren uurtjes.
Ook binnen moet alles grondig aangepakt worden. De vloer, de wanden, het plafond en inrichten.
Maar we gaan nu eerst genieten van 3 weken vakantie.
Of ik in die tijd iets van me laat horen weet ik nog niet. Dat zal heel erg van het weer afhangen. We blijven lekker thuis en willen er dagjes op uittrekken met onderweg een lekkere lunch of 's avonds ergens een lekker hapje eten. Gewoon doen waar we zin in hebben.

Ik wens jullie in ieder geval allemaal een hele fijne zomer.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

8 opmerkingen:

  1. Mooi geworden!
    Geniet van jullie vakantie!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee, geniet van je vakantie :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er super uit! Ik weet zeker dat je ook van deze ruimte iets heel gezelligs weet te maken.
    Fijne vakantie, geniet ervan samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geworden wat zul je er plezier van krijgen.
    gr lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super dat je nu zo'n ruimte hebt en het resultaat mag er zeker wezen!
    Fijne vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat ziet er prachtig uit! Heb je weer mooi voor elkaar! Vera ik wens je een hele fijne vakantie! groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat mooi.
    Nu heb je een echt winkeltje, super toch?!
    Fijne vakantie, geniet van je vrije tijd.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.