dinsdag 26 april 2016

Leuke bestelling

Ik haak niet zo veel op bestelling. Ik wil graag doen waar ik zelf zin in heb. Maar af en toe neem ik wel een opdracht aan.

Zoals deze.

Een sleutelhanger roodborstje. Ik gebruikte hiervoor patronen die ik gecombineerd heb met dit als resultaat. Ik ben wel zo slim geweest op te schrijven wat ik gedaan heb zodat ik deze nog eens kan maken. Ik vind hem zelf heel geslaagd en wie weet kan ik er ook nog wel andere vogeltjes van maken.


Twee gelukspoppetjes paard. Hiervoor kreeg ik 2 foto's meegestuurd voor de kleur en de tekening.
Blijft steeds weer een uitdaging het te laten lijken.

Klavertjes vier. Patroon gevonden via Pinterest. Ik maakte er 2 in het groen en 1 in het zwart. Op dat laatste zou ik zelf nooit gekomen zijn, maar dat was het verzoek, dus dan doe je dat maar.

Het heeft wat langer geduurd dan normaal voor ik dit af had, maar gelukkig was het een heel geduldige klant.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

11 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk geworden Vera.. Zullen ze vast blij mee zijn.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is je toch gelukt om er iets leuks van te maken. De aanhouder wint.
    Toch ook leuk om af en toe iets op bestelling te kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke haakseltjes! Vooral het vogeltje vind ik schattig, goed bedacht!

    groetjes,

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk kijk wat een productie. En nu? Het is geen weer om onder je dakje te zitten. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig roodborstje Vera, die steelt meteen voor mij de show. De andere haakwerkjes zijn ook mooi maar dat vogeltje..<3
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en ontzettend leuk.
    Dat zijn nog eens de bestllingen, toch?!
    Slim ook om op te schrijven wat je gedaan hebt.

    En die paardjes........ach ach, ik blijf verliefd hoor ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, dat roodborstje, dat is toch geweldig lief! Het is gelukkig (al had ik van jou echt niet anders verwacht) helemaal goed gekomen met de paardjes en de klavertjes, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gelukt allemaal!! En ik begrijp dat je meestal liever je eigen zin haakt, zo ben ik ook :-)
    Maar hiermee heb je toch weer een paar klanten blij gemaakt, daar ben ik zeker van!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je roodborstje is geweldig!!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. misschien ook leuk om het patroontje te delen? ziet er prachtig uit en de andere haaksels ook trouwens
    fijne dag vandaag

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.