woensdag 7 oktober 2015

Gehaakte sjaals

Na 2 stola's/omslagdoeken gebreid te hebben wilde ik er ook wel weer eens een haken.
Alleen heb je om te haken wel heel veel garen nodig, dus besloot ik dat het een sjaal zou worden.
Van grijs verloopgaren Fenna maakte ik deze sjaal, gehaakt in de granietsteek.
Om te voorkomen dat het erg vast zou worden heb ik gehaakt met naald 5 en het is heerlijk soepel geworden.

Ook haakte ik er nog een in dezelfde steek van Drops Delight, een heerlijk zacht verloopgaren in mooie paarstinten.


Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

6 opmerkingen:

  1. Ze zijn heel mooi, allebei! Wat een productiviteit, knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Die grijze is zo stoer dat hij ook een man prachtig zou staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klaar voor de winter zou ik zeggen. Tot vrijdag. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is dat zo? dat j emet haken meer garen verbrukt als met breien,,, heb ik nooit geweten.. misschien brei ik daar te weinig voor.Je sjaals zijn mooi en ik vind dat verloop garen altijd zo prachtig.

    lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn beide heel mooi geworden. Zullen vast lekker warm zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze mooi...ik heb ook al heeeel erg lang die drops delight rozentuin bollen liggen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.