maandag 29 juni 2015

Nieuwe bungels

Ik zag ergens een nieuw boekje voorbij komen: Bungelknuffels goot en klein.
Hoewel ik me voorgenomen had geen boekjes meer te kopen kon ik deze toch niet laten liggen.
De bungels zijn zo leuk om te maken en er staan weer hele leuke nieuwe in dit boekje.

De aap.
De kikker, die inmiddels al een nieuw huisje heeft.
En de kip.

Verder heb ik voor mijn kraam een driedelige vlaggenlijn gemaakt. Ik vond het hoog tijd worden om mijn naam eens zichtbaar te hebben en het moest wel zelfgemaakt zijn. Dit is het geworden.
Helaas komen de kleuren niet zo mooi tot hun recht, alles is veel feller, maar het lukt me niet dit goed op de foto te krijgen. Gisteren heeft het voor het eerst in de kraam gehangen en het zag er erg gezellig uit. Deze foto heb ik thuis gemaakt, ik wil hem gebruiken als profielfoto voor mijn Facebookpagina.

Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

5 opmerkingen:

  1. Oh ik zie het al.... Ook weer een boekje voor op mijn wensenlijstje ;) hier net zo... Ik neem me voor geen patronen of boeken meer te kopen en dan.... Komt er toch weer zoiets geweldigs uit! ;)
    Mooi gemaakt allemaal!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke slingers. Zo valt je naam goed op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel goed, jouw naamslinger! Viel me laatst op op een markt dat veel mensen dat vergeten. En da's zonde, want als ze nú iets niet nodig hebben, maar ze onthouden je naam, dan weten ze je later te vinden.
    En hij springt er lekker uit!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk die bungelknuffels, vooral de kip vind ik briljant!
    En je eigen naamslinger, hoe leuk is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die bungeltjes zijn ook weer zo leuk! De kip is tot nu toe mijn favoriet :-)
    Ik vind dat je het prima hebt opgelost met je naam zo aan die stevige stokjes. Ook heel handig op te hangen en goed zichtbaar. Top!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.