maandag 21 juli 2014

Paddenstoeltjes

Dat er na een regenbui paddenstoelen in het gras komen is me niet vreemd, maar toen ik dit zag keek ik toch wel even raar op.


Lieve kleine paddenstoeltjes, rood met witte stipjes.


Het idee ontstond toen me door Diaan van Diaans Viltfantasie gevraagd werd of ik een paddenstoeltje voor haar kon haken. Neem maar eens een kijkje op haar site, dan snap je wel waarom dit paddenstoeltje. Je kunt dan meteen zien wat voor mooie dingen ze maakt van vilt.

Maar eentje maken is de moeite niet, dus nog een paar extra, kan ik mooi sleutelhangers van maken, maar Diaan mag eerst de mooiste uitzoeken.

Nog even een foto om te laten zien hoe groot of liever gezegd klein ze zijn: 6 cm.


Tot de volgende keer
Groetjes
Vera

6 opmerkingen:

  1. Nog geen herfst maar al wel vrolijke paddestoeltjes, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel heel snel, zoals deze paddestoeltjes de grond uit geschoten zijn! Ze zijn leuk!

    Groetjes,

    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om te haken de komende herfst ...
    Ze zijn prachtig gehaakt ...
    Fijne avond ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto met al die paddenstoeltjes :)
    De paddenstoel ziet er prachtig uit, mooie maat ook .

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn blog bezocht hebt en bedankt voor je reactie. Tot een volgende keer.